

Dziękujemy za wysłanie wiadomości
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak będzie to możliwe
Certyfikat ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością

Certyfikat ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością – co to jest?
Norma ISO 9001 jest międzynarodowym standardem systemu zarządzania jakością, opracowanym przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną ISO (International Organization for Standarization). W Polsce została przetłumaczona przez Polski Komitet Normalizacyjny, a jej najnowszą wersję oznaczono jako PN-EN ISO 9001:2015-10 i opublikowano w 2016r. Wersja ta zastąpiła ona poprzednią wersję wydaną w 2009 r. pod oznaczeniem PN-EN ISO 9001:2009.
Standard ISO 9001 znany i popularny jest na całym świecie. Przeznaczony jest dla szerokiego spektrum organizacji, od mikro podmiotów, przez średnie organizacje aż do dużych przedsiębiorstw, jak i dla po organizacji non-profit oraz użyteczności publicznej tj: urzędów, szpitali, przychodni czy szkół.
Tak jak poprzednie wersje tej normy, odnosi się ona do cyklu Deminga (PDCA – Plan Do Check Act), ale w większym zakresie akcentuje podejście procesowe, a także wprowadza kontekst organizacyjny.
W normie ISO 9001:2015 silnie zaznaczono podejście oparte na ryzyku, co umożliwia organizacji określenie tych czynników, które mogą powodować odchylenia od zaplanowanych wyników dotyczących zarządzanych procesów, jak i całego systemu. Zapisy normy zachęcają również do analizowania pojawiających się szans. Jest to więc podejście do prowadzenia biznesu (zarządzania organizacją) w oparciu o analizę ryzyk i poszukiwanie szans.
Niewątpliwym wyzwaniem dla organizacji stosujących system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 jest stałe spełnianie wymagań i uwzględnianie przyszłych potrzeb i oczekiwań klientów. Aby osiągnąć ten cel, organizacja powinna dbać o ciągłe doskonalenie, stosować rozmaite techniki i formy doskonalenia pracy własnej, ale również prowadzić aktywny dialog z klientami. Tylko wsłuchując się w oczekiwania swoich klientów jest w stanie doskonalić współpracę z nimi.
PN-EN ISO 9001:2015-10 może stanowić pierwszy etap do wejścia w świat standardów ISO w Twojej organizacji.
Powiązane
produkty:
Korzyści z certyfikacji ISO 9001
- Narzędzie, które ułatwi zarządzanie Twoją organizacją;
- Zwiększenie zdolności do stałego dostarczania wyrobów i usług, które spełniają stale zwiększające się wymagania klienta;
- Zwiększenie zadowolenia klienta;
- Certyfikat czyli dokument, który jest narzędziem marketingowym w Twoich kontaktach biznesowych z klientami, kontrahentami, współpracownikami innymi zainteresowanymi stronami;
- Wartość dodaną z partnerstwa z renomowaną jednostką certyfikacyjną CeCert Sp. z o.o.
- Przewagę konkurencyjną – ZAPRASZAMY, bo warto!
Jak uzyskać certyfikat ISO 9001
- Zapytaj o bezpłatną wycenę – wypełnij Wniosek;
- Podpisz umowę;
- Audyt certyfikacyjny (re-certyfikacyjny) umówimy w dogodnym terminie ;
- Podjęcie decyzji przez CeCert na podstawie zebranych dowodów z audytu.
- Wydanie certyfikatu ważnego na 3 lata.
- Dołącz do grona partnerów jakościowych CeCert.
Dlaczego certyfikacja ISO 9001 z CeCert?
Profesjonaliści w każdym calu


Przede wszystkim klient
Satysfakcja i zadowolenie klienta jest dla nas nadrzędnym celem, dlatego stale pracujemy nad rozwojem naszej oferty, dbamy o jakość realizowanych procesów. Niemniej ważne jest dla nas sprawne i szybkie prowadzenie procesów certyfikacji, dlatego traktujemy z wyjątkową dbałością każde zapytanie.Zapraszamy do bezpłatnej wyceny naszych usług. Wypełnij wniosek i zostań naszym klientem!
Skontaktuj się z nami!
Jeśli masz dodatkowe pytania, chcesz dowiedzieć się więcej o procesie certyfikacji ISO 9001, to śmiało pisz lub dzwoń do nas!
KONTAKT:
biuro@cecert.pl
721 721 527, 721 721 526
Masz pytania lub wątpliwości?