Certyfikat ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością


Certyfikat ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością – co to jest?

Norma ISO 9001 jest międzynarodowym standardem systemu zarządzania jakością, opracowanym przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną ISO (International Organization for Standarization). W Polsce została przetłumaczona przez Polski Komitet Normalizacyjny, a jej najnowszą wersję oznaczono jako PN-EN ISO 9001:2015-10 i opublikowano w 2016 roku. Poprzednia – PN-EN ISO 9001:2009 – została wydana w 2009 roku.

ISO 9001 to znany i popularny na całym świecie standard, który jest przeznaczony dla szerokiego spektrum organizacji. Obejmuje on mikro podmioty, średnie i duże przedsiębiorstwa, a także sektor non-profit oraz jednostki użyteczności publicznej, tj. urzędy, szpitale, przychodnie czy szkoły.

Norma ISO 9001:2015 – tak jak jej poprzednie wersje – odnosi się do cyklu Deminga (PDCA – Plan Do Check Act), ale w większym zakresie akcentuje podejście procesowe i wprowadza kontekst organizacyjny.

W normie ISO 9001:2015 silnie zaznaczono podejście skupione na ryzyku, co umożliwia identyfikację czynników, które mogą powodować odchylenia od zaplanowanych wyników dotyczących zarządzanych procesów, jak i całego systemu. Zapisy normy ISO 9001 zachęcają również do analizowania pojawiających się szans. Jest to więc podejście do prowadzenia biznesu (zarządzania organizacją) na podstawie analizy ryzyka i poszukiwania szans.

 

Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg PN-EN ISO 14001:2015

 

 

 

 

 

 

Niewątpliwym wyzwaniem dla podmiotów, które wdrożyły system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001, jest uwzględnianie przyszłych potrzeb i oczekiwań klientów. Aby osiągnąć ten cel, organizacja powinna stosować rozmaite techniki i formy ciągłego doskonalenia własnej pracy, ale również prowadzić aktywny dialog z odbiorcami produktów/usług. Tylko wsłuchując się w oczekiwania swoich klientów, jest w stanie doskonalić współpracę z nimi.

PN-EN ISO 9001:2015-10 może stanowić pierwszy etap do wejścia w świat standardów ISO w Twojej organizacji.

Jeśli wdrożysz system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001, zyskasz nie tylko narzędzie, które ułatwi sprawowanie kontroli nad procesami, ale i szereg innych korzyści umożliwiających Twojej organizacji skuteczny rozwój. Pomyślne przejście procesu certyfikacji ISO 9001 jest składową sukcesu dla Twojej firmy.

Zastanawiasz się, jak wygląda proces certyfikacji w praktyce? Sprawdź, jak krok po kroku uzyskać certyfikat systemu zarządzania jakością z CeCert!


Korzyści z certyfikacji ISO 9001

  1. zapewnienie, że produkty/usługi dostarczane klientowi są wysokiej jakości i spełniają stale rosnące wymagania;
  2. zwiększenie zadowolenia i zaufania klientów, co korzystnie wpływa na lojalność i budowanie długotrwałych relacji biznesowych;
  3. uzyskanie certyfikatu, który staje się istotnym narzędziem marketingowym w Twoich kontaktach biznesowych z kontrahentami, współpracownikami oraz innymi zainteresowanymi stronami;
  4. podniesienie prestiżu organizacji poprzez partnerstwo z renomowaną jednostką certyfikacyjną CeCert Sp. z o.o.;
  5. zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Jak uzyskać certyfikat ISO 9001

  1. Zapytaj o bezpłatną wycenę – wypełnij Wniosek;
  2. Podpisz umowę;
  3. Umów się na audyt certyfikacyjny (re-certyfikacyjny) umówimy w dogodnym terminie ;
  4. Podjęcie decyzji przez CeCert na podstawie zebranych dowodów z audytu.
  5. Wydanie certyfikatu ważnego na 3 lata.
  6. Dołącz do grona partnerów jakościowych CeCert.

Dlaczego certyfikacja ISO 9001 z CeCert?


Profesjonaliści w każdym calu

Nasz zespół tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży. Jesteśmy audytorami zintegrowanych systemów zarządzania potwierdzonych międzynarodowymi certyfikatami, dzięki czemu realizujemy audyty zarówno w kraju, jak i za granicą. Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia warunków współpracy.

Przede wszystkim klient

Satysfakcja i zadowolenie klienta stanowią dla nas nadrzędny cel, dlatego stale pracujemy nad rozwojem oferty, dbając o jakość realizowanych procesów. Nie mniej ważne jest dla nas sprawne i szybkie prowadzenie certyfikacji, dlatego traktujemy z wyjątkową dbałością każde zapytanie.

Zapraszamy do bezpłatnej wyceny naszych usług. Wypełnij wniosek i zostań naszym klientem!

Skontaktuj się z nami!

Jeśli masz dodatkowe pytania, chcesz dowiedzieć się więcej o procesie certyfikacji ISO 9001, to śmiało pisz lub dzwoń do nas!

KONTAKT:

biuro@cecert.pl

721 721 527, 721 721 526

Wybrani klienci CeCert:

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami!